.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار در جلسه شورای اداری خواستار شد ؛
ضرورت استقرار همه دستگاههای اجرایی در شهرستان سیمرغ
شمال نیوز : فرماندار سيمرغ ضرورت استقرار ادارات مختلف در سيمرغ را مورد تاكيد قرار داد و اعلام كرد: اگر ادارات مورد نياز از جمله بنياد مسكن، راه و شهرسازي، ثبت اسناد و املاك، تامين اجتماعي و... مستقر شوند نياز نيست مردم براي رسيدگي به كارهاي خود به شهرستان هاي همجوار بروند و اين اقدام رضايت مندي شهروندان را به همراه دارد....
ضرورت استقرار همه دستگاههای اجرایی در شهرستان سیمرغ

شمال نیوز : فرماندار شهرستان سيمرغ در جلسه شوراي اداري اين شهرستان كه در محل سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شده بود گفت: بناي كاري ام بر برقراري روابط حسنه با مديران محترم شهرستان مي باشد تا با همكاري و همراهي همديگر مشكلات مردم را حل كنيم و خدمتگزار خوبي براي آنان باشيم.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان سيمرغ، فرج اله يداله پور اظهار داشت : ما بايد به فكر مردم باشيم تا بتوانيم گره هاي كار آن ها را باز كنيم و موجبات رضايت مندي آنان را فراهم نماييم.
این مسئول اذعان نمود : دوران مسئوليت كوتاه و گذراست و ما بايد سعي كنيم تا موقعي كه هستيم خدمتگزار خوبي باشيم تا مردم از حضور و عملكرد ما احساس خرسندي و رضايت كنند.
فرماندار سيمرغ ضمن اشاره به نزديك بودن هفته دولت اذعان كرد: دستگاه ها پروژه هاي در دست اقدام و قابل افتتاح خود را در مدت زمان اعلام شده به فرمانداري ارائه دهند.
وي ادامه داد: بعد از ماه رمضان حجم مسافراني كه به شهر ما مي آيند بيشتر خواهد شد به همين منظور بايد دستگاه هاي خدمات رسان خود را براي پذيرايي از آنان آماده كنند.
يداله پور در خصوص استقرار ادارت در سيمرغ و همچنين جذب اعتبارات گفت: مديران دستگاه هاي اجرايي بايد نسبت به حضور مدير كل خود در شهرستان كوشا باشند و همچنين با نمايندگان محترم مجلس، مديران و كارشناسان اداره كل خود تعاملات لازم را جهت جذب اعتبارات و امكانات بيشتر براي شهرستان داشته باشند.
فرماندار سيمرغ ضرورت استقرار ادارات مختلف در سيمرغ را مورد تاكيد قرار داد و اعلام كرد: اگر ادارات مورد نياز از جمله بنياد مسكن، راه و شهرسازي، ثبت اسناد و املاك، تامين اجتماعي و... مستقر شوند نياز نيست مردم براي رسيدگي به كارهاي خود به شهرستان هاي همجوار بروند و اين اقدام رضايت مندي شهروندان را به همراه دارد.
وي ادامه داد: برخي از مديران كل از مستقر كردن اداره در سيمرغ امتناع مي ورزند و هدف خود از اين كار را صرفه جويي در هزينه بيان مي كنند كه من در اين مورد بايد به آنان عرض كنم كه بهتر است مديران محترم با اين نگاه به فكر صرفه جويي در وقت و هزينه مردم اين شهرستان هم باشند.
نماينده عالي دولت در شهرستان سيمرغ در ادامه صحبت هاي خود افزود: مديران دستگاه ها بايد با شوراها و دهياران تعامل داشته باشند و به مشكلات و دغدغه هاي آنان رسيدگي كنند و هنگام مراجعه آن ها را مورد تكريم قرار دهند.
وي در خصوص رونق بازار كياكلا گفت: ادارات حتما بايد نيازمندي ها و اقلام مورد نياز خود را از بازار شهرستان تامين نمايند و به پيمانكاران پروژه خود نيز اين توصيه را داشته باشند.
اين مسئول در خصوص ارج نهادن به نيروهاي بومي تصريح كرد: چنانچه اداره اي قصد جذب نيرو دارد تلاش شود اين نيروها حتما بومي شهرستان باشند.
فرماندار سيمرغ در خصوص پيشرفت بهتر كارها در تصميم گيري ها بيان كرد: در جلساتي كه در فرمانداري برگزار مي شود حتما رئيس خود مجموعه يا معاونش آن هم با هماهنگي قبلي حضور پيدا كند تا داراي اختيارات و اطلاعات لازم در مورد موضوع مطروحه باشد.
قابل ذكر است در اين جلسه علاوه بر مسئولين دستگاه هاي اجرايي و نهادها ، دلاور حیدرپوررئیس سازمان جهاد كشاورزي مازندارن نيز حضور داشت كه فرماندار سيمرغ هدف از اين دعوت را پرداختن به مسايل كشاورزي سيمرغ به صورت خاص عنوان كرد كه در استان داراي جايگاه ويژه اي است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.